Spotify-sarjassamme Tällaiselta se olisi saattanut kuulostaa, julkaisee ElvisMesta koosteen 1960-luvun alkupuolen kahdesta sessiosta.
26.–28. toukokuuta 1963 ja vielä 12. tammikuuta 1964 (kappaleet Memphis Tennessee, Ask Me ja It Hurts Me) järjestettiin Nashvillen Studion B:ssä levytykset, joista selkeästi oli suunnitelmissa julkaista studioalbumi. Näin ei kuitenkaan tapahtunut, vaan sessioissa äänitetty materiaali kylvettiin leffasoundtrackien täytebiiseiksi, tai niin kuin niitä silloin kohteliaasti kutsuttiin: bonuslauluiksi.
Syyksi annettiin se, että studioalbumijulkaisut olisivat syöneet elokuva-albumien myyntiä. Kyseinen business-strategia on ollut niskavillat pystyynnostattava. Etenkin, kun vielä tuolloin Elviksen levyt olivat säännöllisiä listamenestyksiä, oli sitten kyseessä leffa- tai muu materiaali.
Levy-yhtiö ja manageritaho olivat kuitenkin lyöneet viisaat päänsä yhteen ja päättäneet tehdä kyseisen ratkaisun. Eikä siitä valitettavasti edes viisastuttu, koska muutama vuosi myöhemmin päädyttiin aivan vastaavanlaiseen menettelyyn (kts. Elvis – Guitar Man).
Kappaleita siroteltiin sellaisten "klassikkolevyjen" kylkiäisiksi kuten Fun In Acapulco (1963), Kissin' Cousins (1964) ja Double Trouble (1967). Lisäksi muutama sessioiden tuotos julkaistiin sekalaisilla kokoelmilla, kuten Elvis for Everyone (1965) ja Elvis' Gold Records Volume 4 (1968).
Julkaisematta jäänyt albumi olisi ollut tasaisen laadukas kokonaisuus, joka olisi hyvin ilmentänyt sen aikaista Presley-tuotantoa ja -soundia. Tällaiselta se olisi saattanut kuulostaa: