Little Egypt/Trouble | 1968


Vuoden 1968 Comeback Specialin Little Egypt -kohtauksessa tanssiva Tanya Lemani on kertonut Elviksen kohtaamisesta kyseisen tv-ohjelman kuvauksissa:

"Olin nähnyt hänen esiintyvän elokuvissa, ja ajattelin, että hän on ihan söde. Mutta kun näin hänen kävelevän kuvauspaikalle, niin jähmetyin. Hän oli niin komea, ja hänellä oli jonkinlainen aura ja kaunis energia ympärillään. Ja mistä olin erityisen vaikuttunut, oli se, että hän esitteli itsensä kaikille kuvauksissa oleville.

Ja sitten hän tuli luokseni, sanoen: 'Moi, sinä taidat olla Little Egypt?' Enkä edes tiedä, miten hän tiesi, että olen se hahmo, koska minulla ei ollut rooliasua päälläni. Hän ojensi kätensä, ja sanoi, että olen Elvis. Ja sitten hän alkoi puhua ja puhua... Minä vain kuuntelin ja myötäilin, ilman että ymmärsin mitään, kunnes hän sanoi, että 'Tanya, saisinko käteni takaisin?'

Ja mikä teki jälleen vaikutuksen seuraavana päivänä, kun hän saapui paikalle, niin hän muisti kaikkien nimet, ja siellä oli paljon ihmisiä. En ollut ikinä nähny moista. Ja hän oli myös hyvin kohtelias.

Ja vielä yksi juttu, missä hän oli niin ihana ja söde. Siihen aikaan ei tv:ssä saanut näyttää napaansa. Joten he (kuvausryhmä) kiinnittivät ison rubiinin napaani. Ja joka kerta kun liikahdin, niin se putosi. Ja se tapahtui monta kertaa. Ja Elvis oli niin ihana. Hän vain heitteli sivusta huomautuksia, kuten 'oh my belly, my belly!'. Eikä hän ikinä valittanut, että hänen täytyi sen vuoksi tehdä kaikki aina uudelleen ja uudelleen. Olin vaikuttunut, koska yleensä tähdet painuivat traileriinsa ja käskivät ilmoitella kun on taas valmista."

Little Egypt/Trouble | NBC TV Studio, Burbank | 30.6.1968

Pasi Välimäki

Olen Elvis-harrastaja jo vuodesta 1977 lähtien. ElvisMesta-blogin (elvismesta.blogspot.com) tarkoituksena on jakaa omaa vuosien varrella kertynyttä tietämystä Elvis Presleystä. Lisäksi medioissa näkee artistiin liittyen usein väärää tietoa, asiavirheitä ja turhia uskomuksia, joihin sivut pyrkivät omalta osaltaan tuomaan oikaisua ja samalla toimimaan lähdeaineistona kaikenlaiseen julkaisutoimintaan. Tietenkin tarkoitus on myös tarjota mielenkiintoista sisältöä faneille ja muille asiasta kiinnostuneille. MusaMesta-blogi (musamesta.blogspot.com) on perustettu alustaksi kaikenlaiseen musiikkiin liittyvään häröilyyn. Fokus on konserttimuisteluissa, netistä bongatuissa videoissa/biiseissä ja artistidiggailussa. Olen kuitenkin antanut itselleni täyden vapauden toimia, kunhan se vain jotenkin liittyy musiikkiin – elämän pituiseen intohimooni.

Lähetä kommentti

Kiitos palautteestasi!

Uudempi Vanhempi

نموذج الاتصال